Αρχική  > Περί...  > Η Ομάδα

Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ

Η Astrolab Education ιδρύθηκε από μια ομάδα ανθρώπων που μοιράζονται τον ενθουσιασμό τους για τις νέες τεχνολογίες και τον τρόπο που αυτές μπορούν να προάγουν την εκπαίδευση των παιδιών. Πέρα από αυτή την κοινή αφετηρία, τα μέλη της ομάδας διαθέτουν μεγάλη εμπειρία και γνώσεις σε ένα ευρύ φάσμα από τομείς:

  • Εκπαίδευση και Παιδαγωγική
  • Εκπαιδευτική Ρομποτική
  • Εκπαιδευτική Τεχνολογία
  • Πληροφορική
  • Ανάπτυξη συστημάτων αυτοματισμού, ελέγχου και εποπτείας (Ναυτιλία, Βιομηχανία)

Αναγνωρίζοντας την αναγκαιότητα η εκπαίδευση να προάγει, από την προσχολική ακόμα ηλικία, τις δεξιότητες του 21ου αιώνα, στην Astrolab Education, με πολλή αγάπη για τα παιδιά και με όραμα μας “τα παιδιά του σήμερα, καινοτόμοι του αύριο”:

  • Δημιουργούμε εκπαιδευτικά προγράμματα κατάλληλα για κάθε ηλικία
  • Επιδιώκουμε συνεργασίες με πανεπιστήμια και σχετικούς φορείς της Ελλάδας και του Εξωτερικού
  • Συμμετέχουμε σε δράσεις τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο συνδέοντας τους μαθητές μας με την ευρύτερη κοινότητα και τις εξελίξεις.

Τα βασικά στελέχη

Μαρία Αναστασίου

Επιστημονική σύμβουλος

Είναι απόφοιτη του τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του ΕΚΠΑ και κάτοχος του μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών (MSc) στα “Προηγμένα Πληροφοριακά Συστήματα”. Είναι εκπαιδευτικός Πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

Έχει πιστοποίηση στην διδακτική της πληροφορικής και σημαντική εμπειρία στην εκπαιδευτική ρομποτική. Είναι πιστοποιημένη ως εξειδικευμένη εκπαιδεύτρια STEM από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και μέλος της Ελληνικής Εκπαιδευτικής Ένωσης STEM. Είναι, επίσης,πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια από τη LEGO Education. Διαθέτει την πιστοποίηση “Moodle Educator Certification” (MEC) και είναι διαπιστευμένη εκπαιδεύτρια εκπαιδευτικών, για ψηφιακές δεξιότητες εκπαιδευτικού βάσει του Ευρωπαϊκού πλαισίου DigiCompEdu.

Φωτεινή Μαρή

Διδάσκει Εκπαιδευτική Ρομποτική και STEAM στα νήπια και τα μικρότερα παιδιά του Δημοτικού.

Είναι αριστούχος απόφοιτη του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης (ΠΤΔΕ) του ΕΚΠΑ. Έχει ειδικευτεί στην Εκπαιδευτική Ρομποτική και STEAM από το ΠΤΔΕ του ΕΚΠΑ και στην Ειδική Αγωγή από τη Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής του ΕΚΠΑ. Εργάζεται ως δασκάλα Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και στα πλαίσια των μεταπτυχιακών της σπουδών (“Διδακτική και δημόσια κατανόηση Φυσικών Επιστημών και Ψηφιακών Τεχνολογιών”) εμπλέκεται στα εργαστήρια STEAM και Διδακτικής Φυσικών Επιστημών του ΠΤΔΕ του ΕΚΠΑ. Έχει διδάξει μαθήματα τέχνης σε σχολεία και έχει συμμετάσχει σε επιτροπές αξιολόγησης διαγωνισμών Φυσικών Επιστημών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Έχει πλούσια εθελοντική και καλλιτεχνική δράση.

Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν: Αειφορία, Τέχνη στην εκπαίδευση, διδακτική φυσικών επιστημών, επικοινωνία της επιστήμης και άλλα.

Μανώλης Μαραγκουδάκης

Διδάσκει Προγραμματισμό.

Είναι αριστούχος φοιτητής Πληροφορικής και Τηλεματικής του Χαροκόπείου Πανεπιστημίου. Έχει εργαστεί ως ανεξάρτητος τεχνικός σύμβουλος και full stack developer.

Τα ενδιαφέροντα του πάνω στην επιστήμη της πληροφορικής περιλαμβάνουν την ανάπτυξη εφαρμογών διαδικτύου - ιστοσελίδων, την τεχνητή νοημοσύνη και άλλα.

Εύη Χάσκου

Υποδέχεται τα παιδιά στον Μαθησιοχώρο και ενημερώνει τους γονείς. Σχεδιάζει μαθήματα και διδάσκει.

Είναι αριστούχος απόφοιτος του ΠΤΔΕ Ιωαννίνων με ειδίκευση στην Ελληνική Γλώσσα και Πολιτισμό του ΠΜΣ του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, την Ειδική Αγωγή από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και τη Σεξουαλική Αγωγή από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής.

Είναι εκπαιδευτικός στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Έχει σημαντική εμπειρία στην εκπαιδευτική ρομποτική, καθώς και στον σχεδιασμό μαθημάτων και διαθεματικών έργων και δραστηριοτήτων προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας.

Τάσος Κουτουμάνος

Σύμβουλος Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας

Είναι εταίρος και Διευθυντής Τεχνολογίας της Eummena, της διεθνούς εταιρίας παροχής λύσεων εκπαιδευτικής τεχνολογίας, που υποστηρίζει τις ψηφιακές πλατφόρμες της Astrolab. Είναι Διδάκτωρ Μηχανικός του ΕΜΠ στον τομέα της επιστήμης των υπολογιστών και της εκπαιδευτικής τεχνολογίας. Διατέλεσε επικεφαλής των Τεχνικών Ομάδων Έργων του ΙΤΥΕ για την υλοποίηση του Ψηφιακού Σχολείου (2013-2016), συμμετέχοντας στο σχεδιασμό, την υλοποίηση και λειτουργία της πλατφόρμας των Ψηφιακών Βιβλίων (e-books), του Φωτόδεντρου και της e-me.